FAQ
Často kladené otázky
Platíte pouze za aktivaci vašeho účtu a ta je zpoplatněna jednorázovou částkou 199,- Kč. Tato cena platí po celou dobu registrace.
Ano registrovat můžete jakýkoliv čip a to i čip ze zahraničí.
Ne, platíte pouze jednou poplatek za aktivaci účtu. Jakmile máte premiový účet, můžete přidat všechny kočičky, které vlastníte v jediném účtu.
Pokud je kočička v našem registru, tak je potřeba si u nás nejprve založit účet a poté nás kontaktovat s žádostí o přepsání majitele. Kontaktovat nás můžete elektronicky na jeden z kontaktů uvedených v sekci kontakty.
Pokud je kočička evidována v jiném registru, je potřeba si buďto založit nový účet u nás a kočičku zaregistrovat nebo kontaktovat registr ve kterém je kočička registrována.
Policie, odchytové stanice a útulky prohledávají pomocí aplikace, ktera spojuje všechny registry a to i ten náš. Navíc je v zájmu všech, pokud se pejsek ztratí prohledat ty nejznámější registry a to my jsme.
Zkuste zkontrolovat také složku se spamem. Někdy se stane, že e-mail bude právě tam. Zkontrolujte také, jestli jste při zadávání e-mailu neudělali chybu popřípadě jestli nemáte například plnou chránku.
U prémiového účtu získáte možnost registrace všech vašich kočiček v centrálním registru. Nezáleží jestli máte jednu nebo třeba 10 kočiček. U nás máte přehledně vše na jednom místě. Přístup ke svému účtu máte online 24 / 7 s možností kdykoli nahlásit ztrácení kočičky. S hledáním vám pomůžeme a to například na sociálních sítích nebo komunikací s útulky.
Pokud nemáte bankovní účet, tak lze platbu poukázat prostřednictvím poštovní poukázky typu A na České Poště. Jednoduše proveďte objednávku a jako formu platby vyberte převodem. Jakmile objednávku dokončíte, tak se Vám zobrazí platební údaje. Číslo účtu, částka k úhradě a variabilní symbol. Tyto údaje si opiště a vyplňte na poštovní poukázce typu A.
- Úvod
- FAQ